loading...
تك ياب
بازدید : 23 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

بیشعورترین موجود دنیا "دله من_"...
روزی هزارتا دلیل و منطق براش میارم آروم میشه، بازم دم دمای شب ک میشه هی ازم میپرسه چرا...؟
لایک:ب اندازه روز و شبای تنهاییت...

فرستنده : Shinda

85908
1

312

** سعيد تنها **
يه رفيق دارم چن ساله عاشق يه دختر شده و تو اين چن سال هيچ اقدامي واسه دوس شدن باهاش نکرده حتي بهش نگفته ک دوسش داره..تو اين چن سال هراتفاقي ميفتاد بهم خبر ميداد..چن روز پيشا ديدمش ميگم چه خبر ميگه هيچي ديگه عشقمو فراموش کردم ميگم واسه چي ميگه از بچه ها شنيدم با يکي ديگه دوست شده...ميگم الان فراموشش کردي ديگه ميگه آره بابا شک نکن : (
تا ميتونستم کتکش زدم..اينقدر زدمش كه ديگه توبه كرد ازاين حرفا بزنه.!
آخه من تو اين چن ماه نتونستم حتي يه لحظه هم ب عشقم فک نکنم اونوقت تو چطوري يه روزه فراموشش کردي؟؟؟
تازه الان فهميدم چقدر دختره رو دوس داشت..

فرستنده : من و اون

85906
1

86

مثل باران چشم هایت دیدنی است/
شهر خاموش صدایت دیدنی است/
مهربانی&معنی لبخند توست/
خنده هایت بی نهایت دیدنی است

فرستنده : s.mohammadkazemi

85894
1

397

اگه..
بین موندن و رفتن شک داری...
"برو" به سلامت.
چون نباید کار به اینجا می رسید که تردید کنی...

فرستنده : ~DokHtaRe BaD~

85889
1

303

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده_رو بازوهای یه نفر آروم خابیده_عاشق تازه و اتاق تازه میخاد_درگیر جون گرفتنه ارزوهاشه_عروسک من چشماتو وا کن وقتی که شب شد اونوقت لالا کن_عروسک من منو نمیخاد_تو بغل اون لالایی میخاد

فرستنده : 3tigh

85883
1

339

مادرم گفت بیچاره خسته بود خوابیده
اما بیداربودم
خواستم برگردم بگم خسته تر از اونم که بخوابم

فرستنده : سراب تنها

85875
1

139

ع:عنایت دل

ش:شهامت دل

ق:قدرت دل

وقتی عنایت و شهامت و قدرت دل در کنارهم باشند، عشق بوجود می آید.

فرستنده : pesarbidel

85871
1

170

سلام ای ناله ی بارون،سلام ای چشمای گریون

سلام ای روزایی تلخ من،هنوزم دوسش دارم

سلام ای بغض تو سینه،سلام ای آه آیینه

سلام شب های دل کندن،هنوزم دوسش دارم

فرستنده : eli-behni

85868
1

111

حتما دونده ی خوبی هستی چون همیشه توی ذهنم حضور داری حتما دزد خوبی هستی چون قلب من رو دزدیدی. و من هم همیشه تیر انداز بدی هستم چون همیشه دلم برات تنگ میشه

فرستنده : eli-behni

85864
1

157

عاشق ومعشوق بودن يعني
احساس كردن گرماي خورشيد ازهر دوطرف‏!‏
ديويد ويكات

فرستنده : Night wish

85860
1

354

بوسه هـ ـای مجازی
هـــوس های سرد
آغوش های خیالــی
احساسات از جنس دکمه های کیبرد
نسل من نسلی است
که احساساتش پشت همین کابل سیم ها قربانی میکند

فرستنده : (:cloner

85859
1

125

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم اصلا به تو افتاده مسیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

فرستنده : reza 37

85853
1

97

از معنی انتظار یک لحظه بایست دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟
یک لحظه بایست و یک جمله بگو تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

فرستنده : reza 37

85849
1

103

کلمات مهرانگیز میتوانند کوتاه باشند اما طنین رسایی دارند

فرستنده : arman azi

85848
1

131

ازمن پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟
گفتم زندگیمو. قهر کرد و رفت...
ولی هیچ وقت نفهمید که همه ی زندگیم بود...

فرستنده : ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 545
  • بازدید کلی : 13,589