loading...
تك ياب
بازدید : 31 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

 

86037
1

43

به عشق تو تموم عاشقا رو روندم
کنار تو و این هوای ابری موندم
چقد غصه تنهاییتو هر شب خوردم
با چه عشقی تو رو پیش خودم آوردم
دیگه بسمه هر چی که گفتی گفتم چشم بسمه
تموم حرفایی رو که زدم از ته این دل خستمه
اگه دارم میسوزم به جرم این دل شکستمه

فرستنده : میرزایی*کمیجان

86036
1

83

معشوقه ای پیدا کرده ام
به نام روزگار . . .
این روزها مرا درآغوش خویش
سخت به بازی گرفته است !

فرستنده : حسام

86030
1

69

اون ارزوم بود ها.!
ولی بی تعارف بگم خب این اواخر اوضاش جالب نبود.!
الان فهمیدم حکمتشو.!
<بعضی ارزو هارو نباید بهش برسی>

فرستنده : мilαd.řofozє

86029
1

79

می گویند عشق آنست که به او نرسی
و من می دانم چرا …!
زیرا در روزگار من،
کسی نیست که زنانه عاشق شود
و مردانه بایستد…

فرستنده : Break

86027
1

70

اگر قادر نيستي خودت را بالا ببري همانند سيبي باش كه با افتادنت انديشه اي را بالا ببري

فرستنده : TOSKA

86026
1

99

اره اخلاقم ســگیـــه،!
چون تو فکره حمــله ی گــرگــا بزرگ شدم.!

فرستنده : мilαd.řofozє

86018
1

60

پست اول!؛؛

تـــو
این روزهــا
برایـم حکم باران را داری..
درست وســط کـویـر،
همون قدر زندگی بخش
همون قدر مــحــال!

فرستنده : FM

86015
1

63

1وقتایی هس که احساس میکنم دیگه دوست ندارم!
نمیدونم چرا!!!
ولی دوبار ه میشینمو آرشیو پیاماتو میخونم! از اولین سلام تا خداحافظیت! هنوزم دروغاتو باور میکنم!
رفتی ولی دوستت دارم هایت مرا هر روز عاشق ترم میکند.

فرستنده : ReZa.Ka

86010
1

54

وقتی گفتی سعی میکنم اخلاقم را عوض کنم ساده دل من فکر کرد دوستش داری تا خودتو بخاطرش عوض کنی اما نفهمیدم رو شونه من تمرین پرواز میکنی تا به شونه اون پرواز کنی
لایک=...

فرستنده : مهدی1017

86007
1

49

ساعتها مینشینم
مینشینم
تا یاد نشستن هایی که
کنار یک دیگر داشتیم
از ذهنم پاک شوند
اما مگر این قبرستان مملو از خاطرات
دفن میشود...!!!

*خواهشا دزدیده نشود*

*با تشکر*

فرستنده : dayi ramiz

85981
1

42

احساس مزاحم بودن که هیچ ...
جدیدا احساس اضافی بودن بهمون دست داده ..
خدا به داد هفته دیگمون برسه ..

فرستنده : خشایار شاه

85976
1

34

من و تو ب رویاھایمان تنہا یک رسیدن بدھکاریم.....

فرستنده : Aylar

85961
1

25

بی دلیل..
بی دلیل آمدی..
و
شدی...
تمام دلیل زنده بودنم*M2BAX-my loOve*

فرستنده : ZoOzOo

85923
1

132

میگن دلت گرفته بیا یکبار دیگه همه دنیامو بسوزون ، میگن دلت گرفته بیا غماتو با گرمی خنده هام بپوشون
میگن دلت گرفته بیا غماتو با گرمی خنده هام بپوشون،میگن جونمو میخوای تو که دارو ندارمو گرفتی خب اینم روش
میگن شدم اسیرت توروخدا اسیرتو یه وقت نکن فراموش، میگن شدم اسیرت توروخدا اسیرتو یه وقت نکن فراموش
با تموم بدی هایی که کردی باز میمونم،برای زندگی هردمون دل نگرونم
هنوز حرمت قولایی که دادیم سرجاشه،هنوز خونه ی قلب من هوای تو باهاشه
*یه تیکه از اهنگ امیر علی*

فرستنده : tefleh

85916
1

105

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست
و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست
ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم
و تو را آن گونه که می خواهی دوست دارم
ای مهربان پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود
و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید
تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم

فرستنده : khat_neshon
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 553
  • بازدید کلی : 13,597