loading...
تك ياب
بازدید : 29 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

دیروز اومده بود دیدنم، با یه شاخخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوشو داشتم - گریه کرد و گفت که دلم برات تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم...



وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیش شده بود . . . !

 

 

چقدسخته دست اوني كه يه روزايي تمام دنياش توبودي رو تودستاي يه غريبه ببيني وبااينكه بخواي به روي خودت نياري ولي نتوني خودتوكنترل كني وتوخيابون بزني زيرگريه...

 

 

گاهـی کـلام هم در وصـفــ واقعيـت مـا کـم مـیاره

ناچـارايـن ســہ نقـطــہ … و ديگـ ـر هيــچ ... !!!

 

 

غمــگیــنم
همــانــنــدِ مــــرد هــــزار چــهــره که میــگفــت:
” نمــی دونــم چــرا تــو زنــدگــیم هِـــی نمــیــشه”

فرستنده : Break

چقدر تلخ بود کودکیم !
که سیگار را قاتل پدرم می دانستم
و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .


 

یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش . . .

کلافه کرده اند مرا !!

بس که نق می زنند به جانم . . .

خسته شده ام از گذر خاطرات . . .

فرستنده : * دل خســـته *

 

هــــــه...!!
مــخــســره بــازی!قــبــل تـــرا ب حــرفــای پــســت قــبلــیم مـیـگـفـتـم مــعــنــی زنــدگـــی...
اره...الــان هــمــه ی زنــدگــی واســم مــسخــره شــده!!پــس کــنــارش بــشــیـن...قــلــبـمــم تــیـغ بـــزن...کــار از کــار گــذشــته اقــا مـــن خــیــلــی وقــتــه بــی حــس شــدم...شــمـا راحــت بــاش گــفــتـم ک لــمــس شــده احــســاســم!!!

 

کــنــارش نــشــین حــرفــی از عــشــق نــزن بــهــش زل نــزن قــلبــمو تـــیــغ نــزن بــ ایــن راحــتــی از دلــم دل نــکــن کــنــارش نــشــیــن...
کــنــارش نــشــیــن مــن هــنــوز زنـدمــو از ایــن حــادثــه خــیــلــی شــرمــنده امــو کــنــارش نــشــین و نــگــیــر دســتـتشــو دیــگـه کــافــیـه از کــنـارش بــرو...

بــره ک بــیاد پــیش تو ســارا؟؟آدم نــشدی دخــتــر؟!بــس نــبــود؟جــمــع کــن مــسخــره بــازیـارو...


 

آهای اون ادمی که مثل من شبا از تنهایی بالشت رو بغل میکنیو میخوابی... باید به عرضت برسونم که چند وقت دیگه تا به همونم کارت شارژ ندی نمیزاره بغلش کنی

 

 

تنهایی یعنی...
اون قبلا بهت گفته بوده که قرمه سبزی خیلی دوست داره همون روزیم که تو خیلی بی قرارشی مامانت قرمه سبزی پخته باشه؛یعنی مجبوری هر لقمه رو با بغض فرو بدی پایین...
تنهایی یعنی این عزیزه من؛یعنی بی قرار و داغون باشی اما وانمود کنی که آرومه آرومی!!


 

برو بانو

بگذار بیدار شوم.

خیال تو را به دوش کشیدن خرج دارد..

باران که می بارد.

تمام شهر پر از فریاد من است..

که می گویم..

من تنها نیستم..

تنها منتظرم!

"تنها"

(کیکاووس یاکیده)


 

میخواهی با من باش میخواهی نباش ...
آنکه باید باشد هست ، خدا...
لایک = هیچکسی جز خدا وفادار نیست


 

بعضی وختا هس ک دوس داری یکی کنارت باشه...محکم بغلت کنه...بذاره راحت اشک بریزی...بعد اروم تو گوشت بگه دیوونه من ک باهاتم...♥ ♥ ♥


 

عاشق نبودی که بفهمی وقتی ازت میپرسم:ازم خسته شدی؟؟؟
بجای اینکه 30ثانیه بشه 40ثانیه میشه تا جواب بدی:نه
لایک:ثانیه ها بدون تو مثل قرن میگذرد... ........


 

بچه ها هیچی سخت تر و درد آور تر از این نیست که من دارم عشقمو میبینم که حالا یه بچه داره که شبیه خودشه و.من با دیدنه خوشبختیش یاده حرفایی که بهم میزد میوفتم این زندگی و بچه میتونست ماله من باشه اما اون کجا و من هیچ جا زندگیه دیگه ........هی روزگار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 565
  • بازدید کلی : 13,609