loading...
تك ياب
بازدید : 41 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی
من درد مشترکم
مرا فریاد کن

"احمد شاملو "



ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺩﻟﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺗﻨﮕﻪ . . .
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻐﻀﺘﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﻣﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﮑﻨﯽ ...
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺁﻫﻨﮕﯽ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﯼ ﯾﺎﺩ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﻔﺘﯽ ...
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻣﯿﺎﯼ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﯽ ﻣﯿﮕﯽ : ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ...
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﺍﺱ ﺧﻮﺩﺕ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ ....
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻏﺮﻕ ﺷﺪﯼ ...
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﯼ ...
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﻪ ﺭﯾﺨﺘﯽ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻦ ...

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻮ ....!!❤

فر


در ابعاد این عصر خاموش ،
من از طعم ِ تصنیف در متن ِ ادارکِ یک کوچه تنهاترم . . .
بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است . . .
و تنهایی من شبیخون حجم ترا پیش بینی نمی کرد!
و خاصیت عشق این است . . .

سهراب سپهری



دقت کردین..همیشه اون کسی رو که دوسش دارین دوستون نداره..اما کسی رو که دوس ندارین دوستون داررررره!!



ﺑﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ
ﮐﻨﯿﻢ …
.
.
.
ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﺑﯽ ﻣﺤـــﻠﯽ ”
ﺁﺩﻡ ” ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ !



شیش ساله دارمش.شیش ساله شب وروزم باهاش گذشت.خدا شیش سال بهم دادیش.....
یه سوالی ذهنمو مشغول کرده!!!!!!!!
تا ابد باید درگیر جواب این سوال باشم!!!!!
خدایا!!!!!!
چرا دادیش؟؟؟!!!!!
چرا میخوای بگیریش؟؟؟؟؟!!!!
چرا آخه؟؟؟؟!!!!
چرا من باید با خاطره یه آدم زندگی کنم؟؟؟؟؟!!!!
چرا باید هرشب با اشک بخوابم؟؟؟؟؟!!!!!
کجای بارم کجه خدا؟؟؟؟؟
منی که فقط شما دوتارو دوست داشتم حالا چرا دوتاتون دست به دست هم دادید زجر بکشم ویه عمر زندگی رو با هزار سوال بی پاسخ تو ذهنم بگذرونم؟؟؟؟!!!
شما دعام کنید بچه ها.شما رو به چهارده معصوم قسم میدم،به امام رضا که باهاش هم اسمم قسمم میدم.دعام کنید.............



اصلانفهمیدم چی شد...یه دفعه گفت فراموشم کن!اخه چرا ماکه عاشق هم بودیم؟توکه گفتی تا اخرش هستی توکه گفتی من دنیای توهستم ...دیگه جوابمو نداد خطشو عوض کرد
هنوزم دلم واسه بودنش لک میزنه اخه عشق من واقعی بود
این پیامو با اشک نوشتم



***اختصاصي no love ....***

خدا اون روزو نياره...

حسرت داشتن کسی که عاشقشی به دلت بمونه.......

لایک=به دلم مونده......



****خاطره اي كه ازش مونده****

اولین باری که میخواستم بهش بگم دوست دارم روم نمیشد....
خجالت میکشیدم....
اخه تااون موقع به هیچ دختری نگفته بودم دوست دارم....
هی با خودم میگفتم بگم یا نه.....اخرش دلو زدم به دریا....
داشتم باهاش تلفنی حرف میزدم....اخرای حرف زدنامون بود که بهش گفتم میخوم یه چیزی بهت بگم خجالت میکشم....
بهم گفت بگو خجالت نکش....
منم بهش گفتم بهت میگم ولی پشت سرش گوشیو قطع میکنم....با تعجب گفت باشه....
تو یه کوچه ی خلوت رفتم....چشامو بستم ... گفتم دوست دارم....سریع تلفن رو قطع کردم....قلبم تند تند میزد....چشامو باز کردم دیدم چند تا دختر دارن نگام میکنن و میخندن....دیگه نزدیک بود از خجالت اب شم...
عشقم زنگ زد فقط میخندید بهم....چقد ساده بودم من.....
هععععییییی یادش بخیر...

لایک= خداحافظ روزای خوب من......



چقدر سخته تموم زندگیت تموم رویاهاتو...
عشقتو...
کسی که دیوانه وار دوسش داریو...
بی رحمانه, با زیر پا گذاشتن احساساتت ازت بگیرن و تو خورد بشی...!
نتونی جلوشونو بگیری! و بعد...
هر لحظه.. هر ثانیه.. چشمت به ساعت باشه...منتظرش باشی...
تو بغضا واشکای یواشکیت گم بشی...
و باز هم منتظر باشی که برگرده
چقدر سخته با این اوضاع که میدونی دیگه نیست
بازم هر لحظه به یادش بمیری و زنده بشی و دیوانه وار دوسش داشته باشی و نتونی به زبون بیاری...
با تموم اینا بازم منتظرشی, منتظری چون عاشقشی



میدونم یک روز میرسه که.................

یا تو پشیمون میشی که تنهام گذاشتی رفتی .............

یا من خدا رو شکر میکنم که اون موقع تنهام گذاشتی ..............

در هر صورت بازنده تویی!!!!!!!!!!!!!
بد ضرر کردی که از دستم دادی اقا!!!!!!!!!!!!!!!!!!



من قطره قطره اشکهایم را در لیوان غم جمع میکنم و به دریای مشکلات میریزم من بغضهایم را یکی یکی به ابرهای سرنوشت میسپارم من غمهایم را در طوفان زندگی رها میکنم و تنهایی خود را به برگهای پاییزی میسپارم تا شاید زیر پای عابران خورد شود



خــیـــلـــی درد داره بـــا کـــســــی نـــبـــاشـــی
ولـــی هـمـه فــکــر مـی کــنــنـــد کـــه بــا خـیـــلــی هــایــی
ایـشـالــا بــرا هـیـشـکـی ایـنـجـوری نـشـه چــون خــیــلــی ســخــتــه
یــه جـــورایـــی مــــثــــه آش نـــــخـــورده و دهــــن ســـــوخـــتــه اســــــتـــــ
مــیــفــهــمــی چــی مـیـگـم؟



این شب ها من گوشه ی "بالشـــو" گاز میگیرمـــ
که صـــدای هق هقمــ از اتاق بیرون نــره...
تو گوشه ی "لباشـــو" گاز بگیر ...



خاطرات خیلی عجیبند....
گاهی اوقات گریه میکنیم برای روزهایی که میخندیدیم :((

*از شما چه پنهون*

نمیدونم این روزها من به گریه التماس میکنم یا گریه به من. . . .

لایک=بیچاره این بغض دو ساله!
گریه کن سحر بلکه. . . .



*از شما چه پنهون*

خیلی درده. . . .
کارت به جایی برسه که تمام دلداری دور وبریات بشه یه جمله:
"لااقل بعد از دو سال یه قطره اشک براش بریز بلکه آروم شی"

لایک=گریه کن سحر!
بلکه....



یه نصیحت:هیچ وقت تو خیابان نرو اگه رفتی سرتو بالا نکن-اگه بالا کردی به هیچ کس نگاه نکن-اگه نگاه کردی نخند-اگه خندیدی شماره ازش نگیر-اگه گرفتی بهش زنگ نزن-اگه زدی باهاش حرف نزن-اگه زدی نگو دوسش داری-اگه گفتی باهاش قرار نذار-اگه گذاشتی نرو سر قرار-اگه رفتی تحویلش نگیر-اگه گرفتی عاشقش نشو-اگه شدی بهش نگو-اگه گفتی....می ذاره میره.



مدتیست دلم شکسته از ھمان جای قبلی...!
کاش میشدآخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوي...
كاش ميشد فرياد بزنم :" پايان"
دلم خيلي گرفته است .....
اينجا نميتوان به كسي نزديك شد ...
آدمها از دور داشتني ترند...!

گاهی دلم میخواهد بگذارم و بروم
بی هر چه آشنا
گوشه ی دوری گمنام
حوالی جایی بی اسم
گاهی واقعا خیال می کنم روی دست خداوند مانده ام
خسته اش کرده ام.
سیدعلی صالحی



حرفی...
برای گفتن نمی ماند...
وقتی دلی ...
بی هیچ گناهی شکسته باشد...
وخرده های دل ...
چنان راه نفس کشیدنت را بند بیاورد...
که هر نفست...
با درد باشد...
و مدام چشمانت...
پر و خالی از اشکی شود...
که آن هم با درد است...
حرفی برای گفتن نمی ماند...
وقتی دردی راه گلویت را بند بیاورد...



به خاطر قلبی که زیر پای کسانی که دوستشان داشتیم له شد!
به خاطر چشمانی که همیشه بارانی ماندند!
"یک دقیقه سکوت"
به احترام کسانی که شادی خود را با ناراحت کردنمان به دست آوردند!
به خاطر صداقت که این روزها وجودی فراموش شده است!
به خاطر محبت که بیشتر از همه مورد خیانت واقع گردید!
"یک دقیقه سکوت"
به خاطر حرف های نا گفته!
برای احساسی که همواره نادیده گرفته می شد...!



شغل خوبی دارم این روز ها:
ادم میکنم و تحویل دیگری میدهم...
صدردصد تضمینی

انتظار خيلي سخته...
اونم اگه شب باشه و همه خواب باشن...تو منتظر يه اس ام اس يا زنگ از طرف عشقت باشي...
ولي يهو يادت بياد كه اون واسه هميشه تركت كرده....
ديگه تا صبح ديوونه ميشي!!!



حالا كه ميخواي تنهام بذاري...يه خواهشي ازت دارم...؟
بذار يه دل سير نگات كنم....
بخدا ميترسم از روزي كه چهره ت از يادم بره.....!!!

هوابارانیست ..... ولی شیشه : چرا بخار نمیگــــــــیری؟

نترس رفته .....

دیگه اسمشو روت نمینویسم



** سعيد تنها **
خدا جونم تا بحال ب يه چيزي توجه کرده بودي؟؟!!
فک کنم اشتباهي بعضي از بنده هاتو تو جهنم خلق کردي نه تو دنيا...
" صرفا جهت اطلاع "



سخت است میدانی….؟

اینهمه دل در دنیا هست,

که دیگه هیچ کدام برایم تنگ نمی شود…



این روز ها یا به تو می اندیشم یا به این می اندیشم که چرا به تو می اندیشم



چه روزاي خوبي باهم داشتيم...
بهم ميگفتي بياوايساجلوي پنجرتون ميخوام ببينمت.بهت ميگفتم بروهمسايه هاميبينن الان.ميگفتي بذارببينن اومدم عشقموببينم
الانم جلوي همون پنجره وايميسم ولي...
توروميبينم كه عشق تازتوسوارماشينت كردي وبي تفاوت ازجلوي خونمون ردميشي...
اي خداااااااا...كاش ميشدبرش گردوني...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 547
  • بازدید کلی : 13,591