loading...
تك ياب
بازدید : 31 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

 

85847
1

72

عاشقی کار تو نبود /من عاشقت بودم و بس/اون همه احساس منو کشتی گلم پای هوس /اما هنوز دوستت دارم به جون اون که دوسش داری/ وقتی که اسم تو میاد زنده میشم نفس نفس

فرستنده : shayan

85845
1

60

هرچه کردم نشوم از تو جدا بدتر شد از دل ما نرود مهر و وفا بدتر شد
مثلا خواستم اینبار موقر باشم و بجای تو بگویم که شما بدتر شد
این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد بلکه برعکس فقط رابطه ها بدتر شد
آسمان وقت قرار من و تو ابری بود تازه با رفتن تو وضع هوا بدتر شد

فرستنده : reza 37

85842
1

98

تلاش نکن زندگی را بفهمی......زندگی را زندگی کن
تلاش نکن عشق را بفهمی......عاشق شو

فرستنده : arman azi

85838
1

81

تورا با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم/از آن پس تورا چون بت پرستیدم

فرستنده : کیارش17

85837
1

62

یک لحظه از عشق عمیق چنان در وجود رسوخ میکند که گذشت زمان نمیتواند آنرا ار بین ببرد

فرستنده : arman azi

85830
1

236

هـــمــیــشــه نــــه

ولــــی گـــاهـــی

مــیــان بـــودن و خـــواســتـن

فــاصـلــه مـــی افــتــد

یه وقــتــهــایـــی هـــســت کـــه

کــســی را بـــا تــمـــام وجــــود میخواهــــی

ولــــــی نــــبـــــــایــــد کــنـــارش بــــاشـــ.....

لایک....: من خواستم .... خدا هم خواست.... فقط تووووو نخواستی...... بخدا فقط تو نخواستی...

فرستنده : H@miiiiiiiiiiiiiiid62

85826
1

137

سلام.... به همه دوستای گلم.....
همیشه فکر میکردم تنها منم که عشقم یه طرفستو ..... اندازه دنیا غم دارم....
همیشه فکر میکردم فقط غمهای من اندازه کل دنیاست....
همیشه فکر میکردم تنها ترین تنها منم....
اما از وقتی اومدم تو این سایت و قسمت عاشقانه ها ..... دیدم کم نیستن عاشقای دل شکسته و کم نیستن کسایی که عاشق عشقشونن اما یه طرفه...
خدارو شکر میکنم تنها نیستم....اما بخدا من از نرسیدن شما ها به عشتون خوشحال نیستم.... به امید روزی که همه به عشقشون برسن.
لایک....: خدارو شکر شما ها هستسد.... خدا رو شکر این سایت هست....
خدا بانی این سایت و خانم صادقی رو همیشه سالم و سلامت نگه داره...

فرستنده : H@miiiiiiiiiiiiiiid62

85821
1

186

میتوانی ب حساب سادگیم بگذاری
ک با تمام کم لطفی هایت هنوز دوست دارم . .

لایک.....: ساده نیستم.... ساده دوست دارم....ساده ...کاش میفهمیدی گلم....

فرستنده : H@miiiiiiiiiiiiiiid62

85804
1

77

بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام ؛
بیا آب کن در کف دست من جِرم نورانی عشق را . . .

سهراب سپهری

فرستنده : سرانجام

85801
1

93

صدا کن مرا ،
صدای تو خوب است . . .
صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است که در انتهای صمیمیت حزن می روید . . .
سهراب سپهری

فرستنده : سرانجام

85797
1

174

عشقای امروز واسه یک لحظن.دوست داشتناشون دروغ محظن!ما که به این نتیجه رسیدیم شما چطوررر؟لاااااااااایک

فرستنده : Bahareh

85788
1

124

خدایا فقط عاشق شده بودم... قرار نبود مثل بازمانده های هیروشیما تا آخر عمر. چشم گریون داشته باشم

فرستنده : r@h@

85781
1

120

گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!
مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم …
و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی …

فرستنده : Milad Online

85780
1

69

این عصرهای بارانی
عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی
و مـن دچـار می شـوم …
تـمام ” مــن” دارد “تـــو” می شـود …

فرستنده : Milad Online

85777
1

69

عجیب دلم هوای تو را کرده
کاش تصویرت نفس میکشید ...

فرستنده : bidel119

اس ام اس عاشقانه


85776

یادت باشه دوست وفادار مثل تاکسی میمونه که تو شبای بارونی کم پیدا میشه !

فرستنده : bidel119

85767

دلــــمــ بـــرای او میســــوزد ...
فکـــر مے کـــند کـــسی انـــدازه مــــــ ن
دوســـتـــش خــــواهـــد داشــــتـــ؟؟؟

لـــایـــکــ = انـــتــقامم از تـــو دستــــ عشـــــقم خـــد!

فرستنده : ghashang tar az paria^_^

85766

هر صبح از فراز پل در دوردست خیـــال…
سایـــــــــه …
چمدانی پر از نام عشقش را به رود می سپارد …
رود …
دریـــــــــا …
بــــــــــــاران …
بوی عـشـــق می دهند!

فرستنده : parisa

85758

به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیز ترینم
اسمونها زیر پام اگه با تو رو زمینم
به خیالم که تو با من یه همیشه اشنایی
به خیالم که تو با من دیگه از همه جدایی
من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی
این دیـــگه یه التماســــــــه من میخــــــــوام بیــــای بمونــــــــــــــــــــــــی
( تابی- داریوش)

فرستنده : tabi

85754

*اس ام اس به زبان مازنی*
وارش گونه بی ته دریا ره نخوامبه
چلچلا گونه بی ته صدا ره نخوامبه
مه گومبه بی ته دنیا ره نخوامبه
ترجمه:بارون میگه بی تو من دریا رو نمیخوام
چلچله میگه بی تو من صدارو نمیخوام
منم میگم بی تو من دنیا رو نمیخوام

فرستنده : MARDOM

85753

به هر دری زدم که تو اروم بگیری حالا که خوبه همه چی تو داری میری
اگرچه رفتی عزیزم با عشقه تازه ولیکن این در رو به تو همیشه بازه
یه روزی خسته میشی از پرسه و ولگردی یا پشیمون میشی از اینکه منو ول کردی......
بزن لایکو به افتخار مجید خراطهاااااااا

فرستنده : النا

85752

چرا وقتي عشقت ولت ميكنه خودتو ناراحت ميكني؟
اون بايد ناراحت باشه كه نتونسته معرفتش رو ثابت كنه
بكوب لايكو

فرستنده : R@zDar

85746

عاشق شدن آسونه اما عاشق موندن هنره.به خاطر همینه که میگم عشق واقعی ادامه داره......بدون اینکه بفهمی

فرستنده : eli-behni

85736

من ازت دلگیرم / دارم میمیرم / تو از من دوری / نگو مجبوری / من پناهت میشم / یه عمری محو اون نگاهت میشم

فرستنده : just fun

85721

به سلامتی اونایی که واسه خاطر عشقشون همه کار کردن حتی تا چوب دارم رفتن
بزن لایک خدایا چی بگم....

فرستنده : po0oya

85720

یــــه روز بهم گـــــفـت : بــــگو کـــه همیـــــــــشه مــیمــانــــی...

گفتم : مـــیــمـانــم ...

خـــــدایـــا !! بــا خــودش را مــیگفت؟

یــا بــا خــــیــالــش ؟؟

لایک : بی معرفته من؟ کجایی...

فرستنده : ...

85719

نمی دانم دردم از چیست,
از تنهائیست!یا از بودن دوستی
که دوستش دارم ولی نیست

فرستنده : sahar72

85717

نمی دانم دردم از چیست,
از تنهائیست!یا از بودن دوستی
که دوستش دارم ولی نیست

فرستنده : sahar72

85713

به سلامتی اونایی که اسیر بازی تقدیرند وگله شکایتی ندارند...
به سلامتی اونایی که زمانی ناامیده امیدند و زمانی امیدوار...
به سلامتی اونایی که قلبشون به یاد عشقی در سینه می تپد...

فرستنده : فاطمه

85711

اشـــکـی که بــی دلـــیل بــیاد،،،

اشــــــک دلــــتـنگــــی نــــیست… اشک بی کــــســیــه…

لایک : به معنیه واقعی صفر

فرستنده : ...

وحشت از عشق که نه ترس ما فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ترس ما خاتمه هاست
ترس بیهوده نداریم صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست
کوله باریست پر ار هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست

فرستنده : رضا 020

85694
1

51

بیا دلامونو محکم به هم گره بزنیم و آرزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه حتی با دندون روزگار!

فرستنده : رامسررر

85674
1

322

اگر کسی تو را آنطور که میخواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجود دوست ندارد. "گابریل گارسیا"

فرستنده : flip

85671
1

224

حــوصــله ام بـــرفــی سـت !
بــا یـکـــ عــالــمهـــ قنـــدیـــل ِ دلتـــنگیـــ ،
از گــوشـهــ ی دلــــمـــ آویـــــزانـــ !
آهــــایـــ !
کـــافــیــ ســت کمــی “هــا” کنــیـد ،
تـــا کــه “آب” شــــومـــ !

فرستنده : ♀ ツ ÌMÄñ

85665
1

133

مانند خودش نبود عاشق شده بود

با دست و دلی کبود عاشق شده بود

افتادو شکست زیر باران جان داد

آدم که نکشته بود عاشق شده بود

فرستنده : mettix

85655
1

196

تو می خواستی بشی “سنگ صبورم” ...
تو شدی “سنگ” و من هنوز “صبورم

فرستنده : فروی نگار

85654
1

214

به صدایت معتاد شده بودم ...
رفتی !
حالا هر روز “یادت” را تزریق میکنم !

فرستنده : فروی نگار

85651
1

183

از وقتــــــــــی رفتـ ـ ـ ـ ـ ـی دلم بد جور حالش بـــــده،زیـ ـ ـادی تــ ـ ـنــگ شده....
بردمش بیمارستان عقـــــــلم...جوابش کرد.....

فرستنده : نازک نارنجی

85643
1

439

♫☼***(محمدرضا)***☼♫

یـه دخـتـر ۵ سـالـه از داداش بـزرگـش پـرسیـد : عـشق چـیـه؟
و اون جـواب داد : عـشق حـسیـه کـه وقـتـی تـو شـکـلـات مـدرسمـو از پـاکـت خـوراکـیـام بـرمـیـداری و مـن هـمـیـشـه گـرسنـه مـیـمـونـم ...
ولـی هـنـوز دلـم نـمـیـاد جـای خـوراکـیـامو عـوض کـنـم ... !!!

فرستنده : محمدرضا اعتمادی نسب

85641
1

335

"شما" گرچه واژه محترمانه ایست...
ولی... "تو" شدن لیاقت می خواهد

فرستنده : evina

85638
1

310

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره .

فرستنده : sa_me

85637
1

466

به سلامتي اوني كه اگه بوديم دعامون كرد
اگه نبوديم آرزومون كرد
اوني كه وقتي بوديم خنديد،وقتي نبوديم ناليد
سلامتي اوني كه هر چند دلخور بود ولي واس دلخوشي ما خنديد...

فرستنده : sa_me

85630
1

497

شانس اوردم متن هایی که توکامپیوترمینویسم بااب پاک نمیشه وگرنه اینجاهم دلنوشته هایم بااشک پاک میشد<خداجون کمکم کن ازدسته بندگانت عجیب خسته ام>

فرستنده : بی احساس

85628
1

281

همين امروزو فردا تورا از دست خواهم داد ،چگونه بگذرم ازتو ،بگويم هرچه باداباد؟؟؟

فرستنده : مورچه ها گناه دارن

85605
1

248

عشقم
تو تنها دعای قشنگ منی
خدا میشود مستجابت کند؟؟؟
مبادا یکی از خدا بیخبر
برای خودش انتخابت کند........
ب عشق عزیز دلم محمد جواد،خیلی دوستت دارم

فرستنده : mj10
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 558
  • بازدید کلی : 13,602